سرفیس پن یک قلم دیجیتالی است که توسط مایکروسافت برای سری دستگاه های سرفیس طراحی شده که برای سیستم عامل های ویندوز 8/8.1 و ویندوز 10 مایکروسافت مناسب می باشد.
تا قبل از سرفیس پرو 3 شرکت مایکروسافت با همکاری شرکت Wacom قلم های دیجیتال خود را تولید می کرد اما بعد از ارائه سرفیس پرو3 از قلمی تحت عنوان سرفیس پن رونمایی کرد که کاملا با قلم های دیجیتالی گذشته چه از نظر دیزاین و چه از نظر کارکرد متفاوت بود.​​​​​​​

سرفیس پن

سرفیس بوک

مدل های سرفیس پن

برخلاف اپل پنسل که فقط با همان مدل دستگاهی که عرضه شده قابل استفاده می باشد، سرفیس پن ها تقریبا با تمامی دستگاه ها سازگاری دارند. از مزیت های اپل پنسل توانایی تشخیص زاویه بود که با به روزرسانی سرفیس پن ها و ورود مدل جدید آن مایکروسافت پیشتاز این عرصه شد.

تفاوت ها با اپل پنسل ​​​​​​​

تجربه استفاده کاربران نشان می دهد که دو قلم سرفیس پرو4 و پرو3 از برترین قلم های دیجیتال مایکروسافت هستند که مدت زیادی مورد استفاده طراحان Adobe بوده اند.​​​​​​​

برتری سرفیس پن پرو 4 و پرو 3​​​​​​​

تاخیر و تشخیص فشار

در قلم های سرفیس پرو4 نرخ تاخیر دیجیتالی که تشخیص آن با چشم غیر مسلح به سختی امکان پذیر است برابر 45 میلی ثانیه است و ارتقا آن به 21 میلی ثانیه به معنای وجود سریع ترین قلم دیجیتالی است. سرفیس پن پرو4 می تواند تا 1024 درجه فشار را بر نوک خود تحمل کند که این مقدار در قلم جدید به 4096 ارتقا یافته!​​​​​​​

قابلیت های جالب​​​​​​​ در سرفیس پن

  • احتمالا برای شما هم اسکرین شات گرفتن و استفاده از چند دکمه همزمان کمی دشوار است به خصوص زمانی که عجله دارید یا دستتان پر است، خبر خوب این که فقط با دوبار فشار دادن دکمه قلم سرفیس خود میتوانید اسکین شات بگیرید!    
  • اگر هنوز سرفیس و قلم دیجیتالی خود را شخصی سازی نکرده اید و از تنظیما اولیه دستگاه استفاه می کنید هر زمان که به Onenote  نیاز داشتید فقط کافیست که دکمه قلم خود را یکبار فشار دهید.
  • قلم دیجیتالی شما دست خط شما را می شناسد!در به روزرسانی سال 2017 مایکروسافت سرفیس پن ها توانایی تشخیص دست خط و فشار را پیدا کردند، با توجه به فشار دست شما ضخامت خط نوشتاری تغییر می کند.
  • بسیاری از کاربران برای صرفه جویی در مصرف باتری سرفیس خود، دستیار هوشمند ویندوز (کورتانا) را غیرفعال می کنند. اما شما تنها با فشار دادن دکمه قلم سرفیس و نگه داشتن آن می توانید این قابلیت را مجددا فعال نمایید.
  • ​​​سرفیس پرو 3
  • سرفیس پرو 4
  • سرفیس پرو 2017
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش