سرفیس لپ تاپ های مایکروسافت یکی دیگر از محصولات این شرکت است که یک کامپیوتر فوق سبک است. بدلیل سبک بودن ،این محصول مایکروسافت قابلیت حمل بسیار بالا راحتی دارد. ردموندی ها در طراحی این لپ تاپ تمام تلاش خود را کرده اند تا با الترابوک ها و لپ تاپ های مشابه، رقبای خود مانند مک بوک ایر شرکت اپل رقابت کند. به همین دلیل کاربران می توانند با داشتن این محصول، یک کامپیوتر قدرتمند اما بسیار سبک را همیشه با خود حمل کنند. ​​​​​​​

سرفیس لپ تاپ

سرفیس بوک

اولین سرفیس لپ تاپ در 15 ژوئن سال 2017 وارد بازار شد که از نسخه 10 ویندوز S پشتیبانی می کرد
در 16 اکتبر سال 2018 سرفیس لپ تاپ 2 وارد بازار شد که از نسخه 10 ویندوز Home/Pro پشتیبانی می کرد.
20 اکتبر سال 2019 نسخه بعدی سرفیس لپ تاپ 3 خود را معرفی کرد که از نسخه 10 ویندوز Home/Pro پشتیبانی می کرد.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 4 را دو سال بعد یعنی در تاریخ 20 آپریل سال 2021 وارد بازار کرد که مانند دو نسخه ی پیش خود از نسخه 10 ویندوز Home/Pro پشتیبانی می کند.

مدل های سرفیس لپ تاپ

سرفیس لپ تاپ 4

دستگاهی عالی با تراشه هایی سریع تر نسبت به نسل قبلی، باتری 8 ساعته، صفحه کلید زیبا و کارآمد و سیستم تشخیص چهره....
لپ تاپی براق و شیک، تراشه های سریع و تنوع بیشتر.....
سرفیس لپ تاپ 4 با صفحه نمایش 13.5 یا 15 اینچی در دسترس کاربران است؛ که این دستگاه از لحاظ قیمت با Apple MacBook Air ، Dell XPS و سایر رقبا، رقابت می کند.
این محصول مایکروسافت از لحاظ ابعاد، وزن، پورت ها و طراحی تفاوت کمی با نسخه قبلی خود دارد.
صفحه کلید این دستگاه بسیار عالی است، بلندگو های دستگاه دارای صدای بلند و واضحی هستند و وب کم و میکروفون 720p به نسبت در اکثر مکالمات ویدیویی خوب است.
هم چنین این دستگاه دارای قابلیت تشخیص چهره Windows Hello برای ورود به ویندوز 10 است که راهی سریع و روان برای باز کردن قفل لپ تاپ است.
مشخصات فنی:
صفحه نمایش: (201 PPI) 2256 X 1504 LCD 13.5 inch
پردازنده: AMD Ryzen 5 4680U or Intel Core i5 or i7 (11th generation)
RAM: 8 ،16  یا 32 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 256 ، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
سیستم عامل: Windows 10 Home
دوربین: دوربین جلو p720
قابلیت اتصال: Surface connect , Headphone , USB-A , USB-C , Bluetooth 5 , Wi-Fi 6
ابعاد: 308 x 223 x 14.5mm
وزن: 1,265 or 1,288g

سرفیس بوک

سرعت ثابت و عمر باتری:

اجزای داخلی سرفیس لپ تاپ 4 نسبت به نسل های قبلی خودش پیشرفت چشمگیری داشته است. برای اولین بار مایکروسافت پردازنده های AMD Ryzen 5 را در لپ تاپ 13.5 اینچی در کنار تراشه های i7 و Core i5 نسل یازدهم با گرافیک یکپارچه Xe به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است.
هر دو گزینه تراشه، سریعتر از پردازنده های نسل دهم اینتل هستند، به ویژه در حوزه گرافیکی. آنها هنوز ماشین هایی با کارت گرافیک مجزا، مانند لپ تاپ های بازی را شکست نخواهند داد، اما می توانند برنامه های گرافیکی را به خوبی اداره کنند.
لپ تاپ 13.5 اینچی با پردازنده Core i5 و 8 گیگابایت رم و با 512 گیگابایت حافظه داخلی مورد آزمایش قرار گرفت که نسبت به مدل جایگزین شده 10-15 درصد سریعتر بود، بنا براین عملکرد این دستگاه نسبت به دستگاهی دیگر با این مشخصات بهتر بود!
گرچه تنظیمات باتری باعث ضعف دستگاه هنگام ویرایش تصویر می شود، بالا بردن سطح عملکرد باتری به better یا Max دستگاه به طور قابل توجهی بهتر عمل می کند.
این لپ تاپ بسیار بی صدا بود و صدای فن ها حتی در هنگام ویرایش های نسبتا پیچیده قابل شنیدن نبودند و تنها در هنگام شارژ سریع یا هنگام انجام به روز رسانی های زیاد شنیده می شدند.
عمر باتری تا حدودی از دیگر رقبا کمتر بود که با تنظیم میزان روشنایی دستگاه روی 70% و استفاده از Chrome ، Evernote ، Windows Mail ، Next Gen Reader ، Typora و چندین برنامه باز به علاوه ویرایش چندین عکس در Affinity Photo بعد از گذشت 8 ساعت باتری دستگاه به اتمام رسید.


پایداری باتری:

مایکروسافت اطلاعات دقیقی در مورد عمر مفید باتری سرفیس ارائه نمی دهد. این باتری ها معمولا بعد 500 بار شارژ شدن رو به فرسودگی می روند.
 هارد SSD این دستگاه تنها توسط افراد مجرب قابل تعمیر و تعویض است.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش